Ettevõtte Focus Nordic ettevõtluskultuuri mõjutavad tugevalt skandinaavialikud väärtused. Kuna me oleme nüüd aktiivsed 15 Euroopa riigis, on oluline olla avatud uutele sisenditele ja ideedele, säilitades samal ajal ka väärtusi, mis on loogilised meie organisatsioonile ning töötajatele.
Focus Nordicu kõik töötajad ja riigid pakuvad väärtuslikke omadusi ning oskusi, millega me peame arvestama. Samuti on oluline see, et kõik töötajad võtaksid omaks Focus Nordicu ettevõtluskultuuri, jagaksid ühist väärtussüsteemi ja käituksid alati viisil, mis järgib seda, mida Focus Nordic ettevõttena esindab.
Meie põhiväärtused
Photo: Marcin Ciepielewski
Pühendumus
Oleme pühendunud oma kaubamärkidele, tarnijatele, klientidele ja tööstusele, aga ka rollidele, mida me kõik täidame. Kõik rollid on olulised ja asendamatud. Pühendumine, huvi ja ühtsus on vajalikud kõikide rollide puhul ning igas osakonnas. Me oleme üks meeskond, millele on kõik pühendunud.
Photo: Lena Lee
Professionaalsus ja sõbralikkus
Me oleme professionaalsed ja sõbralikud. Me eksisteerime senikaua, kuni see on loogiline meie tarnijatele ja me lisame väärtust meie klientidele.
Me kohtleme kõiki kliente, tarnijaid ja kolleege sõbralikult, lugupidavalt ning võrdselt. Me oleme enesekindlad ja tegutseme kindlameelselt ning peame alati meeles aktiivselt kuulata teiste motivatsiooniavaldusi ja mõtteid. Töölkäimine peaks olema lõbus.
Photo: Göran Strand
Kättesaadavus
Kättesaadavuse olulisust ei tohiks alahinnata. Meie partneritel peaks olema lihtne meiega äri ajada. Kliendid ja tarnijad võivad võtta ühendust ükskõik kellega ettevõttest Focus Nordic.
Me suhtleme omavahel ettevõtte üleselt ja vastame kiiresti. Me suhtume samasuguse austusega nii klientidesse, tarnijatesse kui ka kolleegidesse.
Photo: Lisa Sihlberg
Vastutuse võtmine
Me suhtume enesekindlalt vastutuse võtmisesse ja otsuste tegemisse. Meie ettevõttekultuuri osa ei ole arusaam, et ühtegi viga ei tohi teha. Vigade tegemine on vastuvõetav ja me vastutame oma vigade ning nende parandamise eest ja väldime nende kordamist. See muudab meid usaldusväärseks nii ettevõtte kui ka üksikisikutena.
Photo: Jonas Borg
Muutuste soodustamine
Me aktsepteerime ja tunnistame, et muutusi tuleb alati ette. Turu nõudlus, kliendid ja tarnijad muudavad seda viisi, kuidas me tulevikus tööd teeme.