Meie ettevõtluskultuur – nüüd ja tulevikus

Foto: Kasper M de Thurah

Meie ettevõtte kultuur 

 

Mõistmine, kes me oleme 

Me oleme Euroopa juhtiv foto-, video- ja optikatoodete hulgimüüja, kuid me ei tohi kunagi unustada meie äri lihtsat tuuma. Oleme olemas ainult siis, kui loome väärtust oma tarnijatele, partneritele ja klientidele. Headel aegadel peame olema tagasihoidlikud ja produktiivsed ning keerulistel aegadel peame näitama tahtejõudu, otsustavust ja töökust. 

 

1/3 hoidmisele ja 2/3 arendusele 

Me peame arendama oma äri, säilitades samal ajal igapäevast tegevust. Kui arengut ei toimu, on see tegelikult langus. Püüdke alati suunata 1/3 oma ajast, energiast ja ressurssidest olemasoleva säilitamisele ja 2/3 oma rolli ja vastutusvaldkonna äritegevuse arendamisele. See kehtib kõigi töötajate kohta. Olenemata sellest, kas te töötate müügi-, klienditoe-, tootejuhtimis-, ostu-, logistika-, turundus- või finantsvaldkonnas.  

 

Lihtne äri teha 

Meiega on tarnijatel ja klientidel lihtne koostööd teha. Mõnikord nimetame end naljaga pooleks Põhjala skautideks, mis tähendab, et oleme sõbralikud, ausad, läbipaistvad, lugupidavad ja vastutustundlikud. Nalja kõrvale jättes on see meie organisatsioonikultuuri oluline element.  

 

Ilma tarnijateta ei ole Focus Nordicut olemas  

Tarnijate jaoks on just nende kaubamärgid kõige tähtsamad. Turustajana peame seda austama. Me ei tohi kunagi tunduda ükskõiksed või üleolevad. Me jagame kogu asjakohast teavet tarnijatelt ja partneritelt oma organisatsioonis ja klientidega. Me jagame müügi andmeid, varude, müügi- ja turundustegevuse, tarbija- ja turu-uuringute tulemusi oma tarnijatega.  

 

Meie klientide äri on ka meie äri  

Meie kui turustaja roll on mõjutada meie klientide äritegevust positiivselt kõigis asjakohastes valdkondades. Meil on kliente erinevates tööstusharudes, niššides, suurustes ja erinevate vajadustega. Meie pakkumised ja jõupingutused peavad olema kohandatud erinevatele klienditüüpidele.  

Oluline on pakkuda kiireid tarneid ja tõhusaid lahendusi IT, logistika, tooteandmete jagamise ja müügijärgse teeninduse valdkonnas. Kõik seiskub, kui turustamine ei õnnestu. 

Photo: Iver Schøyen Paulsberg

 

Põhiväärtused 

 

Pühendumus  

Oleme pühendunud oma kaubamärkidele, tarnijatele ning tööle, mida me kõik teeme. Kõik ülesanded on olulised ja asendamatud. Pühendumine, huvi ja koostöö on vajalikud kõikides funktsioonides ja osakondades. Oleme üks meeskond, millele me kõik oleme pühendunud.  

  

Professionaalne ja sõbralik  

Oleme professionaalsed ja sõbralikud. Me kohtleme kõiki kliente, tarnijaid ja kolleege sõbralikult, lugupidavalt ja võrdselt. Oleme enesekindlad ja tegutseme otsustavalt, kuid kuulame alati aktiivselt teiste motiive ja mõtteid. See loob meile kõigile ka parema tööpäeva, töötamine peaks olema lõbus.  

 

Kättesaadav  

Ei saa ülehinnata seda, kui oluline on olla kättesaadav. Kliendid ja tarnijad saavad Focus Nordicus ühendust võtta ükskõik kellega. Me reageerime kiiresti igat liiki suhtlusele, mis tuleb klientidelt, tarnijatelt või kolleegidelt. Sõltuvalt sellest, kellega te suhtlete, võivad WhatsApp, WeChat või Messenger olla sama olulised kui füüsilised kohtumised. 

 

Vastutustundlik 

Võtame vastutust ja teeme otsuseid. Meil ei ole null eksimuste kultuuri. Vigade tegemine on vastuvõetav ja me võtame vastutuse oma vigade parandamise ja nende kordamise vältimise eest. See muudab meid usaldusväärseks nii ettevõtte kui ka üksikisikutena.  

 

Võtke muutused omaks  

Me aktsepteerime ja võtame teadmiseks asjaolu, et muutused on pidevad. Turu, klientide ja tarnijate nõudmised muudavad tulevikus meie tööviisi. Püüame saavutada mitmekesisust ja austame klientide, tarnijate ja kolleegide erinevat tausta, kultuurilist väljendusviisi, teadmisi ja kogemusi. 

Photo: Iver Schøyen Paulsberg

 

Registreeruge uudiskirja saamiseks

Saate osa tooteuudistest, inspiratsiooniartiklitest ja eipakkumistest.