Foto
Video

Tagastused – nõuded ja toodete vahetamine

Foto: Ole Henrik Skjelstad

Tagastused – nõuded ja toodete vahetamine

Soovides toodet Focus Nordicule tagastada, kehtivad teile järgmised nõuded.

  • Tagastusavaldused tuleb esitada veebilingi www.idrive.se/index.php/s/LWaC8hfVRy2dhq6 kaudu ja need kinnitab Focus Nordic.
  • Täielikult töökorras toodete tagastamine ei ole lubatud – erandiks on juhtumid, kui Focus Nordic on saatnud teile vale toote.
  • Toodete füüsiline tagastamine Focus Nordicu esindajatele ei ole lubatud.
  • Kõikide toote tagastamisega seotud transpordikulude eest võetakse tasu, kui toode on saadetud ilma Focus Nordicu heakskiiduta.
  • Defektide ja/või valede toodetega seotud nõuded tuleb esitada kaheksa (8) päeva jooksul alates toote kättesaamise kuupäevast.

 

Veokahjustused

Veokahjustuste korral palume teil teha järgmist.

  • Teavitage tekkinud veokahjustusest koheselt paki teile üle andnud autojuhti ja veenduge, et kahjustus saaks korralikult dokumenteeritud. On oluline, et kontrolliksite kahjustuste ilmnemist enne, kui annate oma allkirja saadetise kättesaamise kohta.
  • Koostage fotodokumentatsioon kahjustunud saadetisest.
  • Saatke oma nõue e-posti aadressile info@focusnordic.ee ja lisage kirjale kahjustuse kirjeldus, saadetise number, arve number ning kõik dokumendid.
  • Täiendava uurimise eesmärgil hoidke kõik pakkematerjalid alles.

Müügipiirkond